Το όνειρο πράξη έκανε μια ομάδα φοιτητών από το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου της Δυτικής Μακεδονίας. |
Στην Ελλάδα της εσωστρέφειας, της κατήφειας, της σιωπής, της ελπίδας που χάθηκε, υπάρχουν και παιδιά που ονειρεύονται και προσπαθούν να κάνουν το όνειρό τους πράξη. Η μειωμένη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης μπορεί να δημιουργεί προβλήματα λειτουργίας σε όλες τις βαθμίδες, αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που ονειρεύονται, γιατί τα όνειρα είναι δωρεάν. Όταν το όνειρο συναντήσει το πάθος, τότε το έργο παίρνει σάρκα και οστά και γίνεται πραγματικότητα, ξεπερνώντας όλες τις δυσκολίες.
Με τι χρήματα θα αναρωτηθείτε έγιναν όλα αυτά; Εδώ ξεκινά η άλλη μεγάλη περιπέτεια. Η βουτιά στη μιζέρια της σύγχρονης Ελλάδας. Βοήθησε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, τα χρήματα, όμως, δεν έφταναν για να ολοκληρωθεί το εγχείρημα, αφού η υποχρηματοδότηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι σε όλους γνωστή. Έτρεχαν οι φοιτητές να εξασφαλίσουν χορηγίες, παρακαλώντας αριστερά και δεξιά. Διάφοροι ιδιώτες βοήθησαν όπως μπορούσαν τα "τρελόπαιδα" να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα. Συγκινητική ήταν η συμπαράσταση από απλούς ανθρώπους, αφού ένα βενζινάδικο της Κοζάνης τους χορήγησε μερικές χιλιάδες λίτρα δωρεάν βενζίνη. Καθοριστική ήταν η συμβολή ενός παλαιού μοτοσυκλετιστή, που έτρεχε στα νιάτα του σε αγώνες μοτοσυκλετών με ιδιοκατασκευές. Βοήθησε τα παιδιά όσο μπορούσε. Μία εταιρία αλουμινίου τους έδωσε 250 κιλά αλουμίνιο για να φτιάξουν το σκελετό. Μέχρι και χρήματα από την τσέπη τους έβαλαν τα παιδιά, πέρα από τις χιλιάδες ώρες που ξόδεψαν για να υλοποιηθεί το project. Τελικά τα κατάφεραν, ολοκλήρωσαν έγκαιρα την κατασκευή και έφτασαν στην Ισπανία στην πίστα του Alkaniz στην Αραγωνία, όπου γινόταν ο διαγωνισμός. Ο διαγωνισμός δεν ήταν μόνο ένας αγώνας για τη νίκη.
Το 50% της βαθμολογίας ήταν η θεωρία. Το business plan όπου πήραν τη δεύτερη θέση και η 150 σελίδων μηχανολογική μελέτη. Το υπόλοιπο 50% ήταν η πράξη. Η μοτοσυκλέτα πέρασε από πλήρη τεχνικό έλεγχο, όπως οι μοτοσυκλέτες που τρέχουν στους αγώνες GP. Μέχρι και το χρόνο συναρμολόγησης και αποσυναρμολόγησης των πλαστικών μερών βαθμολογούσαν οι κριτές. Ακολούθησε ο αγώνας στην πίστα. Η ομάδα με το όνομα "Tyφoon", σωστά διαβάσατε, γιατί όπως μας εξήγησε ο αρχηγός της ομάδας Γιώργος Κουτσάκης το ελληνικό φ το γνωρίζουν οι μηχανολόγοι όλου του κόσμου από τη γεωμετρία, αναδείχθηκε 9η στα 36 που συμμετείχαν.
Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου