Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Η "Εκδιδόμενη" ιστορία της "εκδιδόμενης" Οικονομίας

the Crypt of Banking News

της Νούλας Χρυσοχοΐδου
Γεννήθηκα στις 7 Φεβρουαρίου 1992. Το όνομα μου είναι  Οικονομία, είμαι μόλις 22 χρονών.  Βιάστηκε το σώμα μου πολλές φορές όχι όμως η ψυχή μου, αυτή την κράτησα καθαρή έξω από τον βούρκο, τη βρωμιά και την χυδαιότητα. Κυλίστηκα στα βάθη της Κολάσεως, εγινα το παιχνίδι πολλών αντρών, πολλών κρατών που χωρίς οίκτο, έλεος και συμπόνια, χωρίς μια δεύτερη σκέψη με έπαιρναν με τόση βία και τόσο ανελέητο πάθος έβγαζαν τ΄απωθημένα τους.
Νταβατζήδες, Ναρκομανείς, Πατρόνες και Περιθωριακοί όλοι με βίαζαν καθημερινά, με εγκατέλειπαν...Γιατί (;) Η ζωή μου ένας φαύλος κύκλος, έχω καταδικαστεί, έχω εγκαταλειφθεί, είναι αδύνατο να βγώ από αυτή την Κόλαση... Σήμερα οι ηγέτες κάνουν εκστρατείες, διεκδικούν υψηλά κυβερνητικά αξιώματα άλλες φορές συμμετέχοντας και άλλες κατέχοντας υπουργικές θέσεις. Είναι αυτοί οι ηγέτες της Μεγάλης Βαβυλώνας που αγαπούν το χρήμα.
Φωνάζω!!!!Ουρλιάζω!!! Δώστε μου πίσω την ψυχή μου.Δεν με ακούει κανείς.

Είμαι νεκρή!!!

Το όνομα μου ειναι Οικονομία, ετών 22!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου