Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Το τραγούδι για τον ΕΝΦΙΑ (video)

Νέα Κρήτη


The Athenian - ΕΝΦΙΑ│ENFIA (Acoustic Original) Official!

Στίχοι:

Σ ένα σπίτι μόνος να γυρνάω μόνος
να με πνίγει ο πόνος που 'χεις φύγει
σε ένα σπίτι άδειο ψάχνω για κουράγιο 
κι όπου να 'ναι η ΔΕΗ μας λήγει


σαράντα τετραγωνικά πως να χωρέσουν μια καρδιά
που έχει τόσο πληγωθεί και έχει και να πληρώσει
Σαράντα τετραγωνικά μου είχες πει μισά μισά 
πήρα το δάνειο μα εσύ την έκανες...

Μου 'ρθε κι ΕΝ.Φ.Ι.Α λάθος πίστεψα καρδιά μου ότι ξέφυγα
και μου χρέωσαν ακόμα και το απίθανο
λες και έχω 10 ακίνητα στη Μύκονο
πες μόνος πως να τα πληρώσω...


Σε ένα σπίτι μόνος να περνάω μόνος
λίγο ακόμα και θα μου σαλέψει
σε ένα σπίτι άδειο ψάχνω για κουράγιο
μα η υπομονή μου τα χει παίξει


Μετά το "Οχι καριολάκι", το "Άσε τους Ντοθράκι" Το Καγκούρι" και την απάντηση στο "Σκούπισε τα πόδια σου και πέρασε" με το 
"Μην Πατάς Σφουγγάρισα" έρχεται το "Ηρθε κι ο Ενφια"

Διαδικτυακά μπορείτε να με βρείτε επίσης:

Soundcloud: https://soundcloud.com/theathenian (Κατεβάστε όλα μου τα τραγούδια δωρεάν)
Reverbnation:http://www.reverbnation.com/theathenian

Τα τραγούδια που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής είναι:
1.The Athenian - Όχι Καριολάκι│Ohi Kariolaki - New greek song 2014
2.The Athenian - Όχι Καριολάκι│Ohi Kariolaki ( Acoustic Original) 
3.The Athenian - 'Ασε τους Ντοθράκι│Ase tous Dothraki (Acoustic Original) 
4.The Athenian - Μην πατάς Σφουγγάρισα│Min Patas Sfouggarisa
5.The Athenian - Το Καγκούρι│To Kagouri (Acoustic Original) 
6.The Athenian - ΕΝΦΙΑ│ENFIA (Acoustic Original) 

Πηγή: enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου