Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

SOS: Η Ελληνική Θράκη εκπέμπει σήμα κινδύνου

epikaira

355.000 Έλληνες δεν πρέπει να χαριστούν στην Τουρκία


Του Φραγκούλη Σ. Φράγκου, Στρατηγού ε.α.
* Η Τουρκία μάς έχει συνηθίσει σε επιθετικούς χειρισμούς, εκμεταλλευόμενη το φοβικό σύνδρομο των Ελλήνων πολιτικών όσον αφορά στις διμερείς σχέσεις της με την Ελλάδα, καθώς και σε επιβουλές που εκτοξεύει όσον αφορά στην ελληνική Θράκη. Ένα τρανταχτό παράδειγμα, πέραν της ΑΟΖ, το τελευταίο διάστημα είναι και η συνεχής αμφισβήτηση της Ζουράφας (Λαδόξερας) στη Σαμοθράκη, με αποτέλεσμα να μην αναγνωρίζει η Άγκυρα τα 6 ναυτικά μίλια των χωρικών μας υδάτων πέραν αυτής.
Η ανάμειξή της όμως στις ευρωεκλογές, μέσω του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, υπέρ του κόμματος των τουρκοφώνων του ΚΙΕΦ (Κόμμα Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας) –και όχι DEB (Dostluk - Eşitlik - Barış Partisi), όπως το προβάλλουν– και τα υψηλά ποσοστά στον νομό Ροδόπης (41,68%, 25.857 ψήφοι) και στην Ξάνθη (25,87%, 15.300 ψήφοι) αποτελούν πρόκληση. (Επικράτεια: 0,75%, 42.617 ψήφοι· Ρόδος - Κως: 15 ψήφοι.)

Τα γεγονότα αυτά είναι προδήλως επιβεβλημένο να συνεγείρουν κυβέρνηση και αντιπολίτευση –δηλαδή ανεξαρτήτως κόμματος– να αλλάξουν πολιτική, διότι συναγωνίζονται σε λάθος χειρισμούς στον βωμό της ψηφοθηρίας, προκειμένου να αποκομίσουν οφέλη από τους ψηφοφόρους της μουσουλμανικής κοινότητας, αδιαφορώντας για το εθνικό συμφέρον. Αλλά, φευ, αδυνατούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα. Επί δεκαετίες παίζουν το παιχνίδι της Άγκυρας και αδιαφόρησαν για Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριους και Τενέδιους, χωρίς να λάβουν μέτρα για να αποτρέψουν την καταστροφή της ελληνικής μειονότητας, και ουδέποτε απαίτησαν να επιβάλουν την αρχή της αμοιβαιότητας σε σχέση με τη μουσουλμανική μειονότητα.
Το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής καλλιεργεί κλίμα αμφισβήτησης για την αποτελεσματικότητα και τον έλεγχο της ελληνικής Θράκης από τα κρατικά όργανα και υπηρεσίες με ένα δίκτυο πρακτόρων επί πληρωμή –υπολογίζονται γύρω στους τρεις χιλιάδες–, και δαπάνη πολλών εκατομμυρίων. Καταπιέζουν κατά κύριο λόγο τους φιλήσυχους Έλληνες μουσουλμάνους, προκειμένου να τους πείσουν ότι είναι τουρκογενείς, με κύρια στόχευση τους Πομάκους και τους Ρομά. Στους τουρκόφωνους περιλαμβάνονται τουρκόφωνοι Κιρκάσιοι, μαύροι Σουδανοί (στον νομό Ξάνθης), τουρκόγυφτοι, ορεινοί Τσιτάκηδες, Κιρτζαλήδες και άλλα ασιατικά φύλα, τα οποία εποίκησαν τη Θράκη στις αρχές της οθωμανικής κυριαρχίας.
Μετά το 1950, τα πολλαπλά λάθη διευκόλυναν την προπαγάνδα της Άγκυρας, δαπανώντας από το 1997 έως το 2013 άνω των 23 εκατ. ευρώ, που δόθηκαν από την ΕΕ, και εθνικούς πόρους, με την κυρία Δραγώνα να επιμένει να μαθαίνει την τουρκική γλώσσα, και όχι την ελληνική, σε τουρκοφανείς και μη.
Το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής δίνει χρήματα ακόμη και για τη μαντίλα, προκειμένου να τη φορούν τα νέα κορίτσια, όπως και για να ακολουθούν την εκπαίδευση των μειονοτικών σχολείων. Η τουρκική τράπεζα Ziraat χρηματοδοτεί την αγορά γης από φανατικούς τουρκόφωνους μουσουλμάνους με επιτόκιο 3%, ενώ το αντίστοιχο των ελληνικών τραπεζών είναι 14%, με αποτέλεσμα οι αγορές να είναι σε αναλογία 10 προς 1 σε βάρος των Ελλήνων χριστιανών και να αλλάζει η κατοχή γης στους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης. Μέσα στη λογική αυτή, επιδίωξη είναι να εμφανιστεί ότι υπάρχει υπεροχή σε πληθυσμό και κατοχή γης άνω του 50% και να υλοποιηθεί σε πρώτο στάδιο η αυτονομία, με στόχευση αρχικά τη Ροδόπη και στη συνέχεια τον νομό Ξάνθης.
 
Η ελληνική αδιαφορία και η διείσδυση της Άγκυρας
Ο κύριος λόγος που η χώρα βρίσκεται σε καθεστώς οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής και εθνικής κατάρρευσης είναι η ανυπαρξία εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, γεγονός το οποίο έχει επιτρέψει τις προσωπικές, «αυθαίρετες», αποσπασματικές, χωρίς συνοχή και συνέχεια παρεμβάσεις πολιτευτών και ιδιωτών στη χάραξη της εθνικής ή εξωτερικής πολιτικής. Σήμερα βιώνουμε τα αποτελέσματα αυτής της θολής και απόλυτα στρεβλής πολιτικής πρακτικής, η οποία δεν ικανοποιεί στόχους και σκοπούς, δεν υπακούει σ’ ένα γενικότερο πλαίσιο κανόνων και ορίων ούτε υπόκειται σε οποιονδήποτε επαρκή και σοβαρό έλεγχο από κάποια Αρχή.
Το μεγαλύτερο «δυστύχημα» είναι πως όλοι αρνούνται επίμονα να συμβουλευθούν ή να υπακούσουν σε υποδείξεις εξειδικευμένων κρατικών υπαλλήλων και διπλωματών, οι οποίοι έχουν πλούσια εμπειρία, γνώσεις και ικανότητες και αποτελούν «κόκκινο πανί», κάτι το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρον η Άγκυρα και αργά, αλλά σταθερά, μεθοδικά και με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, εκμεταλλευόμενη την ελληνική αδιαφορία, βάζει ολοένα και περισσότερο «πόδι» στην ελληνική Θράκη.
Υπάρχει γενικότερα μια διπλωματική τάση στην Ελλάδα, από τα μεταπολεμικά χρόνια και ύστερα, που υποστηρίζει την αμυντική στάση, άνευ διεκδικήσεων και επιθετικής λεκτικής, που δεν διασφαλίζουν οι όποιες «κόκκινες γραμμές». Έτσι, έχουμε την Τουρκία, τα Σκόπια και την Αλβανία να λαμβάνουν επιθετική στάση απέναντί μας. Είναι πολλά τα παραδείγματα, ακόμα και στη νεότερη ιστορία μας, με την Ελλάδα –ιδιαίτερα με την ένταξη της Τουρκίας και της Ελλάδος το 1952 στο ΝΑΤΟ– να ακολουθεί πολιτική σε βάρος των Πομάκων, διότι θεωρήθηκε ότι η τουρκοποίηση της μουσουλμανικής μειονότητας θα είχε λιγότερα μειονεκτήματα έναντι της απειλής από το Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Με αποτέλεσμα να υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά το εθνικό συμφέρον της, φέροντας έτσι καίριο πλήγμα στη γεωπολιτική της ισχύ.
Η μεγάλη γεωστρατηγική σημασία της ελληνικής Θράκης
Η ελληνική Θράκη είναι ένα προγεφύρωμα στην ανατολική και νότια πλευρά της Χερσονήσου του Αίμου και υπό τη μορφή «μπότας», με το πέλμα στη γείτονα Τουρκία να διεμβολίζει και να απορροφά την όποια τάση επέκτασης προς την ενδοχώρα, με το φυσικό όριο του κωλύματος του Έβρου ποταμού.
Η ελληνική Θράκη παρουσιάζει ορισμένα γεωπολιτικά και οικονομικά χαρακτηριστικά στρατηγικού χαρακτήρα:
• Προσδίδει στρατηγικό βάθος στην άμυνα της Θεσσαλονίκης, που άλλως θα ήταν παραμεθόρια περιοχή με τα 284 χλμ. από τα σύνορα με την Τουρκία.
  • Εκσπούν άξονεςπρος:
- Τουρκική Θράκη με στόχευση τον έλεγχο των Στενών του Βοσπόρου και του Ελλησπόντου.
- Μαύρη Θάλασσα.
- Βουλγαρία και εκείθεν προς Κεντρική Ευρώπη ή Ουκρανία - Ρωσία.
- Νησιά Ανατολικού Αιγαίου.
- Μικρασιατικά παράλια.
• Οι ίδιοι άξονες είναι και δρόμοι εμπορίου και ανάπτυξης, εάν υλοποιηθούν έργα καθέτων οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων παράλληλα με τα σύνορα της Βουλγαρίας [Σ.Σ.: τα ΕΣΠΑ λιμνάζουν], και η Θράκη δεν ενισχύεται γεωστρατηγικά, όταν αναιρείται η κατασκευή του αγωγού Πύργου - Αλεξανδρουπόλεως...
• Η υλοποίηση της κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ (Trans Adriatic Pipeline), με 550 χλμ., μειώνει τις όποιες γεωπολιτικές απώλειες, πλην όμως, και πάλι με την πολιτική μας «ανεπάρκεια», η απόληξη του αγωγού είναι μόνο σε αλβανικό έδαφος, ενώ το ορθόν και πρέπον θα ήταν, με τις δυνατότητες της ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας, το άλλο τερματικό να είναι στην Ηγουμενίτσα.
• Το 1/12 των καλλιεργήσιμων εδαφών της ελληνικής επικράτειας.
• Σημαντικές εκτάσεις βοσκοτόπων.
• Ορυκτός πλούτος, τόσο στην ηπειρωτική ζώνη όσο και στην υφαλοκρηπίδα του Βορείου Αιγαίου.
• Ουράνιο - χρυσός (Πέραμα Έβρου, Σάππες, ορεινός όγκος Ροδόπης κ.λπ.).
• Ζεόλιθος (Πετρωτά Έβρου).
• Υδρογονάνθρακες (πετρέλαιο - φυσικό αέριο).
• Σπάνιες γαίες (αναγκαίες για την παραγωγή κραμάτων αεροδιαστημικής, μπαταριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ηλεκτρονικών στοιχείων, ελαφρών μαγνητών, φωτοβολταϊκών στοιχείων κ.λπ.), για τις οποίες ήδη γίνεται εκτεταμένη έρευνα, και τα κοιτάσματα αυτά θα αλλάξουν άρδην τη γεωπολιτική της σημασία [Σ.Σ.: υπόψη ότι η μόνη χώρα που εξορύσσει και παράγει αυτά τα μέταλλα είναι η Κίνα (κατά 97%) και ελέγχει την παγκόσμια αγορά].
 

Δημογραφικό πρόβλημα – Απογραφή πληθυσμού ελληνικής Θράκης 2011
Στην προηγούμενη απογραφή, του 2001, ο πληθυσμός του νομού Έβρου ανέρχονταν σε 149.283, ενώ με τη νέα απογραφή του 2011 ο πληθυσμός έχει μειωθεί στους 147.530. Την ίδια στιγμή, στον νομό Ροδόπης, που το 2001 ήταν 111.237, υπήρξε μικρή αύξηση, αφού ο πληθυσμός ανήλθε στους 111.610 κατοίκους. Μόνο στην Ξάνθη έχουμε σημαντική αύξηση, σύμφωνα με την απογραφή του 2011, στους 110.290, έναντι 102.959 που ήταν το 2001. Συνολικά η ελληνική Θράκη το 2011 έχει 369.430 κατοίκους έναντι 363.479 το 2001.
 

Επιθετική διπλωματία και ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων, απάντηση στην τουρκική επεκτατική πολιτική
Η γεωπολιτική αξία της Ελλάδος είναι ουσιαστικά ο κύριος θεμέλιος λίθος που καθορίζει, σε συνδυασμό με τη γεωοικονομία, την αξία σε γεωστρατηγικό επίπεδο μιας χώρας. Ιστορικά, η επιθετική τάση διπλωματίας και πολιτικής έχει πάντα επιφέρει κέρδος στην Ελλάδα, όμως αυτό θέλει όντως και σύμπνοια αλλά και πλάνο μακροπρόθεσμο, καθώς και ανεπηρέαστο από τα κομματικά «θέλω» και επιθυμίες, όπως:
• Βαλκανικοί Πόλεμοι.
• Μικρασιατική εκστρατεία. Έστω κι αν τα οφέλη ήταν πρόσκαιρα και οδηγηθήκαμε στη μικρασιατική τραγωδία και καταστροφή, η Ελλάδα ενσωμάτωσε την ελληνική Θράκη και ο πληθυσμός της Μακεδονίας ενισχύθηκε με τους Μικρασιάτες και Ανατολικοθρακιώτες πρόσφυγες.
• Ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, παρά τις έντονες αντιρρήσεις της Τουρκίας.
Οι παράγοντες που μπορούν να στηρίξουν την επιθετική διπλωματία ουσιαστικά είναι:
  • Η ισχύς της οικονομίας.
  • Η ένωση των πολιτών και πολιτικών εσωτερικά κάτω από έναν κοινό σκοπό.
  • Η ισχύς των Ενόπλων Δυνάμεων.
  • Δίχως να αγνοούμε την Παιδεία ομού με τη θρησκεία, που αποτελούν δύο από τους ισχυρότερους συνδετικούς κρίκους μιας κοινωνίας.
Το όραμα για τη δημιουργία ισχυρής κρατικής οντότητας προϋποθέτει την ισονομία, τη δικαιοσύνη και την ισοπολιτεία, ώστε να αποτελεί η πατρίδα μας διεθνή παράγοντα κομβικής σημασίας, και μάλιστα μεγάλης γεωστρατηγικής σημασίας, στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου, στα Βαλκάνια και στη Μαύρη Θάλασσα.
Ως επιστέγασμα, θα πρέπει να επισημανθεί η σημασία της ισχύος των Ενόπλων Δυνάμεων, ζήτημα ιδιαίτερα ευαίσθητο και αδιαπραγμάτευτο. Επιβάλλεται να διασφαλίσουμε το μέλλον των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, γι’ αυτό δώστε τους το δικαίωμα να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και θα διαπιστώσετε στο τέλος ότι θα αποβάλουν και οι πολιτικοί μας το φοβικό σύνδρομο έναντι της Τουρκίας, που προσπαθεί να εισχωρήσει στην ψυχολογία τους. Οι παράγοντες υλοποίησης των παραπάνω είναι τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά, τα πυρομαχικά και ιδίως η αξιοπρεπής διαβίωση αυτών και των οικογενειών τους. Πρέπει να το αντιληφθούμε όλοι μας, τα στρατευμένα μας παιδιά –ασχέτως βαθμού– ήταν, είναι και θα είναι οι εγγυητές της ειρήνης και της ασφάλειας έναντι των επιβουλών και των απειλών της Άγκυρας.
Η Ελλάδα όποτε χρειάστηκε να στηριχθεί εξ ολοκλήρου σε ξένες δυνάμεις το πλήρωσε ακριβά. Γι’ αυτό και η ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων θα πρέπει να διατηρείται στον ύψιστο βαθμό. Τα κελεύσματα και οι αντιδράσεις των ακτιβιστών και των αυτοαποκαλούμενων «ειρηνιστών» δεν θα μας προστατεύσουν από την υπαρκτή απειλή της Τουρκίας, που, εκμεταλλευόμενη το φοβικό σύνδρομο των πολιτικών ηγεσιών των τελευταίων δεκαετιών, επιχειρεί τη «φινλανδοποίησή» μας, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Παρά τη διακηρυχθείσα ρήση του «Ataturk» περί «ειρήνης στη χώρα και ειρήνης στον κόσμο» («yurtta baris, dunyada baris»), ο ίδιος ο Μουσταφά Κεμάλ έδωσε εντολή τα σύνορα της Τουρκίας να είναι ο Νέστος ποταμός, πράγμα το οποίο είναι εγγεγραμμένο και στον εθνικό ύμνο της Τουρκίας. Μετά από αυτόν, ο ισλαμιστής πρωθυπουργός Ερντογάν τα επεξέτεινε μέχρι και πέραν της Θεσσαλονίκης. Ατυχώς όμως ο μόνος που διαμαρτυρήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο για τις δηλώσεις του Τούρκου πρωθυπουργού δεν ήταν Έλληνας ευρωβουλευτής, αλλά ηΟλλανδή ευρωβουλευτής Laurence J. A. J. Stassen...
Στην ελληνική Θράκη ο πρωθυπουργός της γείτονος επιδιώκει την ολοκλήρωση του «εκτουρκισμού» της μουσουλμανικής μειονότητας μέσω της επιχειρούμενης ομογενοποίησης του τουρκικού, πομακικού, και αθιγγανικού στοιχείου, με όχημα μια τεχνηέντως καλλιεργούμενη κοινή μειονοτική «τουρκική» εθνοτική συνείδηση, αλλά και με μεταφορά μειονοτικού δυναμικού στον νομό Έβρου και, τέλος, με την καλλιέργεια της ιδέας της αυτονομίας, σε συνδυασμό και με τη μουσουλμανική μειονότητα που διαβιεί στη Νότιο Βουλγαρία.
Η απόπειρα «κοσοβοποίησης» της ελληνικής Θράκης σε καμιά περίπτωση δεν έχει ομοιότητες με το Κόσοβο, διότι εκεί από τα δύο εκατομμύρια των κατοίκων το 90% είναι Αλβανοί και μόνο το 10% Σέρβοι. Στην ελληνική Θράκη ο πληθυσμός είναι 355.000 και οι τουρκοφανείς περίπου 60.000, και κανένας εχέφρων δεν χαρίζει στο Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής τους Έλληνες μουσουλμάνους Πομάκους και Ρομά.
Η επιλογή «à la carte» των υποχρεώσεων που έχει προκειμένου να ενταχθεί στην ΕΕ (άνοιγμα λιμανιών στα κυπριακά πλοία, Θεολογική Σχολή Χάλκης, αντιμετώπιση Οικουμενικού Πατριαρχείου, αναγνώριση σφαγών και γενοκτονιών του παρελθόντος) δεν συνάδει με τη φιλειρηνική διακήρυξη του θεμελιωτή του τουρκικού κράτους, αλλά αποκαλύπτει τις προθέσεις και διαθέσεις μιας χώρας να επιβάλει «εσωτερική ομογενοποίηση» ετσιθελικά από τη μια και να επεκταθεί γεωγραφικά και γεωπολιτικά από την άλλη.
Η Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης υιοθέτησε Ενδιάμεσο Ψήφισμα (Interim Resolution) στις 5 Ιουνίου 2014, με το οποίο καλεί τις ελληνικές Αρχές να συμμορφωθούν με τις αποφάσεις του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ζητώντας ουσιαστικά την αναγνώριση ως τουρκικής της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.
Με τη συγκεκριμένη απόφαση ουσιαστικά τίθενται οι βάσεις για την κατάργηση της Συνθήκης της Λωζάννης του 1923, όπου, βάσει του άρθρου 2β, η μειονότητα χαρακτηρίζεται μουσουλμανική και όχι τουρκική, μέσω της διαδικασίας ανταλλαγής πληθυσμών που προέβλεπε η Συνθήκη.
Ατυχώς, οι κύριοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έκαναν καμία παρέμβαση στην Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης για να αποτρέψουν την απόφαση αυτή και παρουσιάζονται ασυγκίνητοι και διόλου ευαίσθητοι έναντι της Τουρκίας, που κατέχει από το 1974 το 38% του εδάφους της Δημοκρατίας της Κύπρου (μέλος ΕΕ), ενώ έχει casusbelliέναντι της Ελλάδος (μέλος ΕΕ) εάν εφαρμόσει το αναφαίρετο δικαίωμα της επέκτασης των χωρικών υδάτων από 6 σε 12 ναυτικά μίλια.
Βασικό εργαλείο, ένα καλοστημένο δίκτυο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, που επισήμως ελέγχεται από τη μουσουλμανική μειονότητα – γεγονός απολύτως θεμιτό σε μια Δημοκρατία, αν και τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν τα περιστατικά που υποδεικνύουν ότι πολλά απ’ αυτά τα Μέσα υπηρετούν συστηματικά την προώθηση της τουρκικής πολιτικής στην περιοχή. Συνεχείς είναι οι αναρτήσεις και φωτογραφίες με τη σημαία της «Ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης», ενώ δείγμα της κλιμάκωσης του τουρκικού παράγοντα, ο οποίος καλλιεργεί με ένταση στους τοπικούς κύκλους τα όνειρα της αυτονομίας, είναι και η κατακόρυφη αύξηση της αναζήτησης του όρου «Δημοκρατία της Δυτικής Θράκης» στις μηχανές αναζήτησης του Διαδικτύου. Είναι τέτοιο το ενδιαφέρον που υπάρχει σε πληθυσμούς εντός και εκτός Τουρκίας για ένα αυτόνομο βραχύβιο κρατίδιο διάρκειας δύο μηνών που συστάθηκε το 1913 στην περιοχή της Θράκης, ώστε να είναι σήμερα από τα πρώτα στην κατάταξη στο λήμμα «Δημοκρατία» του διαδικτυακού χώρου...


Οι ευθύνες όλων μας
Όλοι μας, έστω και στους χαλεπούς αυτούς καιρούς, μπορούμε να βοηθήσουμε, ακόμα και με μια απλή συνδρομή στις ενημερωτικές εφημερίδες και τους διαδικτυακούς τόπους που στηρίζουν την προσπάθεια για προστασία ΟΛΩΝ των μουσουλμάνων αδελφών μας, καθώς και για συνέχεια του τόπου μας (Ζαγάλισα,ΕλπίδαΑντιφωνητής, www.tourkikanea.gr).
Τέρμα, λοιπόν, η μεμψιμοιρία και οι δικαιολογίες τι κάνει η Ελληνική Πολιτεία για την ελληνική Θράκη, όταν εμείς όχι μόνο την εγκαταλείψαμε, αλλά, σαν να μην έφτανε αυτό, μεταδημοτεύσαμε. Επιβάλλεται να αντιληφθούν όλοι ότι θα πρέπει να εγγραφούμε στους δήμους και τις κοινότητες της Θράκης μας –είμαστε πάνω από 300.000–, και στις εκλογές να εκλέγουμε Θρακιώτες βουλευτές, οι οποίοι θα αγωνίζονται για τα δίκαια του τόπου μας. Δεν μας έχουν ανάγκη η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη· η ελληνική Θράκη μάς χρειάζεται, ειδικά τώρα που έχουν αποθρασυνθεί τα φερέφωνα του Τουρκικού Προξενείου και δραστηριοποιούνται εντός και εκτός Ελλάδος. Ταυτόχρονα, να εγγραφούν ακόμα και οι Ίμβριοι - Κωνσταντινουπολίτες υποχρεωτικά σε δήμους και κοινότητες της Θράκης, διότι είναι πάνω από 200.000 σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να διεκδικούν τις περιουσίες και τα δικαιώματά τους στις αλησμόνητες πατρίδες, για να μην αποτελούν μονομέρεια οι απαιτήσεις των –και καλά– «Τούρκων της Δυτικής Θράκης», διότι φωνάζει ο θύτης και όχι το θύμα!
Έτσι, ταυτόχρονα με τη συντριπτική αριθμητική υπεροχή των Ελλήνων Θρακιωτών, καταργείται αυτόματα κάθε σκέψη της Τουρκίας να ονειρεύεται και να επιβουλεύεται την προσάρτηση εθνικών μας εδαφών. Θα έχετε μετά κάθε λόγο, εθνικά υπερήφανοι, να επισκέπτεσθε την πατρώα γη, να δίδουμε το «παρών» όχι μόνο πνευματικά, αλλά και υπαρξιακά, εκπέμποντας το μήνυμα ότι όλοι έχουμε αντιληφθεί τις ενέργειες που επιβάλλεται να πράξουμε για την προστασία της Θράκης μας και γενικότερα της πατρίδας μας, καθώς και ότι αυτό δεν είναι απλώς μία ημερίδα*, αλλά η αναγέννηση της αγάπης μας για την ελληνική Θράκη.
Η οριστική και αποστομωτική απάντηση στις παράνομες και προκλητικές ενέργειες του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, που φθάνει στο σημείο να αγνοεί την Ελληνική Πολιτεία, είναι η απαίτηση για ίδρυση Ελληνικού Προξενείου στην Τραπεζούντα, στο πλαίσιο της αρχής της αμοιβαιότητας, διότι η Ελλάδα διαθέτει ένα προξενείο λιγότερο.
Η Ελλάδα στη σημερινή εποχή, με μια τάση οικονομικής εσωστρέφειας και εξαρτημένου δανεισμού, αλλά και με μηδενική παραγωγή, δεν δείχνει μια δυνατή οικονομία που θα στήριζε μια ισχυρή διπλωματία. Στην Ελλάδα, λοιπόν, όπου από τα μεταπολεμικά χρόνια ειδικότερα δεν προέκυψε ποτέ το «όραμα», όπως λέμε, είναι λογικό να μην υπάρχει συσπείρωση πολιτών και πολιτικών και το ατομικό συμφέρον να υπερβαίνει το εθνικό. Ένα σχέδιο διπλωματίας και εξωτερικής πολιτικής είναι εκείνο που δίδει και έμφαση στη γεωπολιτική δύναμη μιας χώρας, αφού καθορίζει εκ των προτέρων τα όρια και τις θέσεις σε σταθερή βάση. Εκεί, δηλαδή, που έχουν τεθεί «κόκκινες γραμμές» και κάθε περαιτέρω υποχώρηση είτε θα γίνεται με πολύ ισχυρά ανταλλάγματα είτε θα οδηγεί σε λεκτικό αδιέξοδο σε επίπεδο επιχειρημάτων.
Δεν μπορεί μια χώρα να δεχθεί διλήμματα, όταν η ίδια δεν αφήνει χώρο γι’ αυτά, και η αποτρεπτική δυναμική γίνεται πάντα μέσω συμμαχιών, διότι τελικά καμία χώρα μόνη της δεν επιβάλλει τη θέλησή της και πόσω μάλλον όταν δεν διαθέτει ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις. Και οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν υποστεί μειώσεις 54% στο λειτουργικό τους προϋπολογισμό το 2013 έναντι του 2009...

Στο διά ταύτα
• Να ανοίξουν πάλι Αστυνομικά Τμήματα της θρακικής υπαίθρου και οι Σχολές Αστυνομίας σε Ξάνθη και Κομοτηνή που τέθηκαν στο έλεος των λαθρομεταναστών, που φιλοξενούνται, εάν είναι δυνατόν, σε αυτές και να επιτείνεται το θέμα ασφαλείας.
• Να μεταφερθεί το Ιεροσπουδαστήριο Εχίνου στην Ξάνθη.
• Οι Πομάκοι να μαθαίνουν πομακικά και οι Ρομά ρομανί!
• Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην ΕΟΖ, που, αντί να φέρει ανάπτυξη, θα αυξήσει τη μειονότητα με αυτόκλητους Τούρκους από Γερμανία, Βουλγαρία και Τουρκία.
• Άμεση εκμετάλλευση του ΕΣΠΑ για να κατασκευασθεί ο κάθετος οδικός και σιδηροδρομικός άξονας Μέστης - Σαππών - Δερείου - Μεταξάδων - Ορμένιου.
• Η αντιαρματική τάφρος να γίνει πλωτή για ποταμόπλοια.
• Κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη.
• ΦΠΑ χαμηλό, αντίστοιχο αυτού που ισχύει σε όλη την ΕΕ.
• Τιμές καυσίμων όπως αυτές των Σκοπίων και της Βουλγαρίας.
• Αναδείξτε τα λιμάνια σε εμπορικά κέντρα.
• Ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις.
• Ίδρυση Ελληνικού Προξενείου στην Τραπεζούντα.
• Επιβάλλεται να αντιληφθούν όλοι ότι θα πρέπει να εγγραφούμε στους δήμους και τις κοινότητες της Θράκης μας οι ετεροδημότες Θρακιώτες, οι ξεριζωμένοι Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι και Τενέδιοι, και για όσους μετοικήσουν να δοθεί αφορολόγητο 10.000 ευρώ στο εισόδημά τους. Εκτιμάται ότι πάνω από 300.000 θα μεταδημοτεύσουν και θα πάψουν πλέον να μας απασχολούν το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής και το κάθε τουρκόφωνο κόμμα...
• Στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και τη στιγμή που στην Τουρκία μπορούν και ψηφίζουν ακόμη και οι κεμαλιστές αλλά και οι Κούρδοι που βρίσκονται στο εξωτερικό, στην Ελλάδα επιβάλλεται να δοθεί το δικαίωμα στην ελληνική ομογένεια να συμμετέχει ενεργά στα πολιτικά πράγματα και οι ομογενείς μας να μπορούν να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους στα ακριτικά νησιά και τη Θράκη. Τότε θα υπάρξει ένα μήνυμα ενότητας του Ελληνισμού και μια ελπίδα εξόδου από την κρίση. Αυτό είναι ένα όραμα της οικουμενικότητος του Ελληνισμού που κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει.
"Η ελληνική Θράκη αποτελεί το τελευταίο σημείο αγκίστρωσης του Ελληνισμού στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Θράκης μετά τον ξεριζωμό του από τις βόρειες και τις ανατολικές περιοχές της. Τυχόν απώλειά της, συνεπώς, θα σήμαινε το κλείσιμο ενός ακόμη μεγάλου ιστορικού κεφαλαίου, αυτού που επί αιώνες γράφει με τους αγώνες του ο θρακικός Ελληνισμός." Παραποιώντας τη γνωστή ρήση, θα τονίσω: «Δεν ρωτάω τι κάνει η Θράκη για εμάς, αλλά εμείς τι πράττουμε για τη Θράκη»...
  
* Το κείμενο, με πρωτότυπο τίτλο «Γεωπολιτική αξία Θράκης και διεθνές περιβάλλον – Προκλήσεις και απειλές άμυνας και ασφάλειας περιοχής», αποτέλεσε το σώμα της εισήγησης του υπογράφοντος στην Ημερίδα, «Παρελθόν, παρόν και μέλλον Δυτικής Θράκης», που συνδιοργάνωσαν το Γραφείο Στρατιωτικών και Αμυντικών Θεμάτων της Ακαδημίας Αθηνών και το Ελληνικό Ινστιτούτο Στρατηγικών Μελετών (ΕΛΙΣΜΕ).

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ – ΑΡΘΡΑ: 
- «Η ΘΡΑΚΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΙΟ»ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΛΑΥΡΕΝΤΖΟΥ 
- «Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ» ΑΡΘΡΟ ΣΤΗ REAL NEWS ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΛΑΥΡΕΝΤΖΟΥ
- «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΒΕΛΛΙΔΕΙΟ» ΣΤΙΣ 30/3/2013 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟΥ
- «ΠΟΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΙΟΙ. ΤΟΥΡΚΟΙ» ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟΥ
- «Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ» ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟΥ
- «ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ» ΝΙΚΟΛΑΟΥ Κ.ΚΑΡΑΤΟΥΛΙΩΤΗ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟΥ
- ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ
- «ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΙΩΑΝΝΗ ΜΑΖΗ
- «Η ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ» ΙΩΑΝΝΗ ΜΑΖΗ
- «ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ» ΙΩΑΝΝΗ ΜΑΖΗ
- ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 12/10/2012
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ 9/11/2012
- Ε/Φ ΖΑΓΑΛΙΣΑ: ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚ 2011& ΙΑΝ 2012 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ 
- ΛΥΣΣΑΛΕΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΡΟΔΟΠΗΣ !
- «ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΑΚΟΜΑ) ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ» ΝΙΚΟΛΑΟΥ Θ.ΚΟΛΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
- Η ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΜΕΡΟΣ Γ')- ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ,ΕΛΛΑΔΑ

Το άρθρο-παρέμβαση δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Επίκαιρα", στο τεύχος 244, 19/6/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου